Αναρτήσεις

Προβολή αναρτήσεων από Απριλίου 6, 2021

ΟΛΟΙ ΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΣΤΗΝ ΠΑΛΑΜΗ ΤΟΥΣ ΕΧΟΥΝ ΧΑΡΑΓΜΕΝΟ ΤΟ ΣΥΜΒΟΛΟ Ζ ΖΗΤΑ

Εικόνα
  ΤΟ ΣΥΜΒΟΛΟ  Σ ΣΙΓΜΑ  ΕΙΝΑΙ ΕΝΑ ΑΠΟ ΤΑ ΤΕΣΣΕΡΑ ΣΥΜΒΟΛΑ  Δ  Ζ Ν Σ ΠΟΥ ΣΧΗΜΑΤΙΖΟΝΤΑΙ ΜΕ  3 Ι ΙΩΤΑ   ΚΑΙ ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΚΑΙ ΣΤΑ ΤΕΣΣΕΡΑ ΣΥΜΒΟΛΑ ΟΛΕΣ ΟΙ  ΓΩΝΙΕΣ ΠΟΥ ΣΧΗΜΑΤΙΖΟΝΤΑΙ ΕΙΝΑΙ ΟΛΕΣ ΕΣΩΤΕΡΙΚΕΣ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΟΛΕΣ  60 Ο   ΜΟΙΡΕΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΚΑΘΟΛΟΥ ΤΥΧΑΙΟ ΠΟΥ  ΤΟ  Δ ΔΕΛΤΑ  ΕΧΕΙ 3 ΤΡΕΙΣ ΓΩΝΙΕΣ ΤΟ  Ζ ΖΗΤΑ   ΕΧΕΙ 2 ΔΥΟ ΓΩΝΙΕΣ  ΤΟ Ν ΝΙ  ΕΧΕΙ 2 ΔΥΟ ΓΩΝΙΕΣ ΚΑΙ  ΤΟ  Σ ΣΙΓΜΑ  ΕΧΕΙ 2 ΔΥΟ  ΓΩΝΙΕΣ ΣΥΝΟΛΟ ΚΑΙ ΤΑ ΤΕΣΣΕΡΑ  9 ΓΩΝΙΕΣ ΤΩΝ 60 Ο   ΜΟΙΡΩΝ ΣΤΑ ΤΡΙΑ ΣΥΜΒΟΛΑ  Σ Ζ Ν  ΟΙ ΕΞΩΤΕΡΙΚΕΣ ΤΟΥΣ ΓΩΝΙΕΣ ΕΙΝΑΙ 300 Ο  ΜΟΙΡΕΣ Η ΚΑΘΕ ΜΙΑ 2 ΓΩΝΙΕΣ Χ 300 Ο  ΜΟΙΡΕΣ  = 600 Ο  ΜΟΙΡΕΣ Ο ΑΡΙΘΜΟΣ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ ΣΤΟ  Δ ΔΕΛΤΑ   ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΤΡΕΙΣ  3  ΓΩΝΙΕΣ Χ 300 Ο  ΜΟΙΡΕΣ  = 900 Ο ΟΙ  ΕΞΩΤΕΡΙΚΕΣ ΤΟΥ ΓΩΝΙΕΣ ΑΚΟΜΗ  ΤΟ  Σ ΣΙΓΜΑ ΤΟ Ζ ΖΗΤΑ ΚΑΙ ΤΟ Ν  ΝΙ ΕΙΝΑΙ ΑΚΡΙΒΩΣ  ΤΟ ΙΔΙΟ ΣΥΜΒΟΛΟ ΣΕ ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ ΚΑΙ ΜΟΙΡΕΣ  ΚΑΙ Ο ΣΥΜΒΟΛΙΣΜΟΣ ΤΟΥ ΑΛΛΑΖΕΙ ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΗ ΘΕΣΗ ΠΟΥ ΤΟ ΤΟΠΟΘΕΤΕΙΣ ‘Η ΤΟ ΧΕΙΡΙΖΕΣΑΙ  ΑΡΑ ΤΟ Σ ΣΙΓΜΑ ΕΧΕΙ ΜΕΣΑ ΤΟΥ ΚΑΙ ΤΟ Ζ ΖΗΤΑ ΚΑΙ ΤΟ Ν ΝΙ ΤΟ ΙΔΙΟ ΙΣΧΥΕΙ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΟ  Ζ ΖΗΤΑ  ΚΑΙ ΓΙΑ  ΤΟ  Ν  ΝΙ ΑΡΑ ΜΟΝΑΔΙΚΗ ΤΡΙΑΔΑ  Σ Ζ Ν ΠΟΥ ΤΟ ΚΑΘΕΝ

ΣΥΜΒΟΛΟ ΑΘΑΝΑΣΙΑΣ ΤΟΥ ΑΝΘΡΩΠΟΥ

Εικόνα
  ΤΟ ΠΑΝΙΕΡΟ ΣΥΜΒΟΛΟ ΤΗΣ ΑΘΑΝΑΣΙΑΣ ΤΟΥ ΑΝΘΡΩΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΑΥΣΤΗΡΟ ΚΑΙ ΑΠΟΛΥΤΟ   ΣΤΟΝ ΠΥΡΗΝΑ ΤΟΥ ΑΝΑΠΤΥΣΣΕΤΑΙ ΤΟ ΠΑΝΙΕΡΟ ΣΥΜΒΟΛΟ  ΤΗΣ ΠΕΡΣΕΦΩΝΗΣ ΔΗΛΑΔΗ ΤΟΥ ΙΔΙΟΥ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝ ΑΝΘΡΩΠΟΥ «ΜΕΛΕΤΗΣΕ ΤΟ ΙΕΡΟ ΚΕΙΜΕΝΟ ΤΗΣ ΠΕΡΣΕΦΩΝΗΣ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΤΟ ΠΑΝΙΕΡΟ ΣΥΜΒΟΛΟ ΤΗΣ  ΟΠΟΥ ΘΑ ΕΧΕΙΣ ΔΙΚΑΙΩΤΕΡΗ  ΚΑΤΑΝΟΗΣΗ ΤΗΣ ΑΛΗΘΕΙΑΣ ΤΟΥ ΔΙΚΑΙΟΥ ΣΟΥ» https://www.aitherikigrafi.gr/persefoni     ΤΟ ΠΑΝΙΕΡΟ ΣΥΜΒΟΛΟ ΤΗΣ ΠΕΡΣΕΦΩΝΗΣ  ΤΟΥ ΕΛΛΗΝ ΑΝΘΡΩΠΟΥ ΑΝΑΠΤΥΣΣΕΤΑΙ ΠΡΟΣΤΑΤΕΥΜΕΝΟ ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΟΛΙΚΗ ΕΣΤΙΑ 13 ΔΕΚΑΤΡΙΩΝ ΟΛΟΤΗΤΩΝ  ΣΦΑΙΡΙΚΩΝ ΠΕΔΙΩΝ ΤΗΣ 13 ΔΕΚΑΤΡΙΑΕΔΡΗΣ ΣΠΕΙΡΑΣ  ΤΗΣ ΟΛΙΚΗΣ ΟΛΟΤΗΤΑΣ ΜΟΝΑΔΑΣ Ι ΤΟΥ ΣΥΜΒΟΛΟΥ ΤΗΣ ΑΘΑΝΑΣΙΑΣ ΤΟΥ ΑΝΘΡΩΠΟΥ: «ΠΡΕΠΕΙ ΟΛΟΙ ΟΙ ΕΛΛΗΝ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΝΑ ΜΕΛΕΤΗΣΟΥΝ ΤΟ ΙΕΡΟ ΚΕΙΜΕΝΟ ΤΗΣ ΙΕΡΑΡΧΕΙΑΣ ΤΩΝ 9 ΕΝΝΕΑ  ΩΣΤΕ ΝΑ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΟΥΝ ΤΗΝ ΠΑΝΙΕΡΗ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΗ ΙΔΙΟΤΗΤΑ ΤΗΣ ΕΛΛΑΝΙΑΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑΣ ΤΟΥΣ ΤΗΝ  ΑΘΑΝΑΣΙΑ ΚΑΙ ΕΠΕΙΤΑ ΝΑ ΜΕΛΕΤΗΣΟΥΝ ΚΑΙ ΝΑ ΚΑΤΑΝΟΗΣΟΥΝ ΤΟ ΙΕΡΟ ΕΛΛΑΝΙΟ ΚΕΙΜΕΝΟ ΤΟΥ ΠΑΝΙΕΡΟΥ  ΑΧΑΙΡΩΝΤΑ ΩΣΤΕ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΟΥΝ ΚΑΙ ΝΑ ΑΝΤΙΛΗΦΘΟΥΝ ΤΗΝ ΙΔΙΑΙΤΕΡΗ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΗ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟΤΗΤΑ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΠΑΝΙΕΡΗ ΟΜΟΙΟΤΗΤΑ ΤΗΣ ΙΔ