Η ΚΥΡΙΑΚΗ ΤΗΣ “ΔΟΞΑΣ” ΤΩΝ ΙΟΥΔΑΙΩΝ ΚΑΤΑ ΕΛΛΗΝΩΝ
Η ΚΥΡΙΑΚΗ ΤΗΣ “ΔΟΞΑΣ” ΤΩΝ ΙΟΥΔΑΙΩΝ ΚΑΤΑ ΕΛΛΗΝΩΝ ΖΟΥΜΕ ΤΟ ΠΑΡΑΔΟΞΟ:
ΤΗΝ ΚΥΡΙΑΚΗ ΤΗΣ ΟΡΘΟΔΟΞΙΑΣ ΑΠΟ ΤΗΝ 7Η ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΚΗ ΣΥΝΟΔΟ (787 Μ.Κ.Χ.) ΜΕΧΡΙ ΣΗΜΕΡΑ, ΑΠΑΓΓΕΛΟΝΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΡΑΣΟΦΟΡΟΥΣ ΟΙ ΑΝΑΘΕΜΑΤΙΣΜΟΙ ΚΑΤΑ ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΤΙΣ ΕΚΚΛΗΣΙΕΣ.
ΕΙΝΑΙ Η ΣΥΝΟΔΟΣ ΜΕ ΤΗΝ ΟΠΟΙΑ ΕΔΡΑΙΩΘΗΚΕ Ο ΕΒΡΑΙΟΧΡΙΣΤΙΑΝΙΣΜΟΣ ΣΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΜΕΤΑ ΑΠΟ 4 ΑΙΩΝΕΣ ΣΦΑΓΩΝ ΚΑΙ ΠΟΛΕΜΟΥ ΕΝΑΝΤΙΟΝ ΤΟΥ ΕΘΝΟΥΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΚΟΣΜΟΘΕΑΣΗΣ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ !
ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΑ ΕΝΑΝΤΙΟΝ ΤΟΥ ΜΟΝΑΔΙΚΟΥ ΑΝΘΡΩΠΙΝΟΥ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ ΠΟΥ ΣΗΜΑΔΕΨΕ ΚΑΙ ΤΟΝ ΟΠΟΙΟ ΕΠΙΚΑΛΕΙΤΑΙ ΟΛΟΚΛΗΡΗ Η ΑΝΘΡΩΠΟΤΗΤΑ.
ΣΥΝΕΠΕΙΑ ΤΗΣ ΕΠΙΚΡΑΤΗΣΗΣ ΤΟΥ ΔΟΓΜΑΤΟΣ ΗΤΑΝ Ο ΜΕΣΣΑΙΩΝΑΣ, Η ΑΜΑΘΕΙΑ ΚΑΙ Η ΟΠΙΣΘΟΔΡΟΜΗΣΗ ΤΟΥ ΑΝΘΡΩΠΟΥ !
ΜΕ ΤΗΝ ΕΝΑΡΞΗ ΤΗΣ ΣΑΡΑ-ΚΩΣΤΗΣ ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΥΝ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΣΤΟ ΠΑΡΑΛΟΓΟ ΑΥΤΟ ΔΡΩΜΕΝΟ, ΣΕ ΜΕΓΑΛΟ ΒΑΘΜΟ ΕΝ ΑΓΝΟΙΑ ΤΟΥΣ, ΔΙΟΤΙ ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΔΙΑΒΑΣΑΝ ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΡΜΗΝΕΥΣΑΝ ΤΑ ΟΣΑ ΛΕΓΟΝΤΑΙ ΤΗΝ ΗΜΕΡΑ ΕΚΕΙΝΗ ΣΤΙΣ ΕΚΚΛΗΣΙΕΣ.
(ΜΕ ΚΟΚΚΙΝΑ ΓΡΑΜΜΑΤΑ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΠΡΩΤΟΤΥΠΟ ΚΕΙΜΕΝΟ ΚΑΙ ΑΠΟ ΚΑΤΩ ΜΕ ΜΑΥΡΑ Η ΜΕΤΑΦΡΑΣΗ)
1ος ΑΝΑΘΕΜΑΤΙΣΜΟΣ.
Τοίς ευσεβείς μεν επαγγελλομένοις τα των Ελλήνων δε δυσσεβή δόγματα τη ορθοδόξω και καθολική εκκλησία περί τε ψυχών ανθρωπίνων, και ουρανού και γης, και των άλλων κτισμάτων αναιδώς ή μάλλον ασεβώς επεισάγουσιν ανάθεμα τρίς.
1. Σε όσους παριστάνουν τους ευσεβείς, ενώ, την ίδια στιγμή, εισάγουν με θράσος ή πολύ περισσότερο με ασέβεια στην Ορθόδοξη και Καθολική Εκκλησία τις ασεβείς δοξασίες των ΕΛΛΗΝΩΝ και για τις ανθρώπινες ψυχές και για τον ουρανό και τη γη και για τα άλλα κτίσματα, ΑΝΑΘΕΜΑ ΑΝΑΘΕΜΑ ΑΝΑΘΕΜΑ.
2ος ΑΝΑΘΕΜΑΤΙΣΜΟΣ.
Τοίς την μωράν των έξωθεν φιλοσόφων λεγομένην σοφίαν προτιμούσι, και τοίς καθηγηταίς αυτών επομένοις, και τας τε μετεμψυχώσεις των ανθρωπίνων ψυχών, ή και ομοίως τοίς αλόγοις ζώοις ταύτας απόλλυσθαι, και εις το μηδέν χωρείν δεχομένοις και δια τούτο ανάστασιν, και κρίσιν, και την τελευταίαν των βεβιωμένων ανταπόδοσιν αθετούσιν ανάθεμα τρίς.
2. Σε όσους προτιμούν τη λεγόμενη σοφία των εκτός χριστιανισμού Ελλήνων την ανόητη και ακολουθούν τους δασκάλους τους και δέχονται ότι υπάρχει μετεμψύχωση ή ότι οι ανθρώπινες ψυχές χάνονται όπως τα άλογα ζώα και ξεπέφτουν στην ανυπαρξία και εξαιτίας αυτών των ιδεών τους αθετούν την ανάσταση, την κρίση [κατά τη δευτέρα παρουσία] και την τελική ανταπόδοση σύμφωνα με όσα έπραξε στη ζωή του ο καθένας, ΑΝΑΘΕΜΑ ΑΝΑΘΕΜΑ ΑΝΑΘΕΜΑ
3ος ΑΝΑΘΕΜΑΤΙΣΜΟΣ.
Τοίς λέγουσιν ότι οι των Ελλήνων σοφοί και πρώτοι των αιρεσιαρχών, οι παρά των επτά αγίων και καθολικών συνόδων, και παρά πάντων των εν Ορθοδοξία λαμψάντων πατέρων αναθέματι καθυποβληθέντας, ως αλλότριοι της καθολικής εκκλησίας δια την εν λόγοις αυτών κίβδηλον και ρυπαράν περιουσίαν κρείττονες εισι κατά πολύ, και ενταύθα και εν τη μελλούση κρίσει, και των ευσεβών μεν και ορθοδόξων ανδρών, άλλως δε κατά πάθος ανθρώπινον ή αγνόημα πλημμελησάντων ανάθεμα τρίς.
4ος ΑΝΑΘΕΜΑΤΙΣΜΟΣ.
Τοίς τα ελληνικά διεξιούσι μαθήματα, και μη δια παίδευσιν μόνον ταύτα παιδευομένοις, αλλά και ταίς δόξαις αυτών ταίς ματαίαις επομένοις, και, και ως αληθέσι πιστεύουσι και ούτως αυταίς ως το βέβαιον εχούσαις εγκειμένοις, ώστε ετέρους ποτέ μεν λάθρα, ποτέ δε φανερώς ενάγειν αυταίς και διδάσκειν ανενδοιάστως ανάθεμα τρίς.
4. Σε όσους αποδέχονται τις διδασκαλίες των ΕΛΛΗΝΩΝ και δεν τις σπουδάζουν μόνο για μόρφωση, αλλά ακολουθούν και τις ιδέες τους τις μάταιες και τις πιστεύουν ως αληθινές, και μάλιστα ωσάν αυτές να περιέχουν τη βεβαιότητα, και επιμένουν να παρασύρουν σ’ αυτές άλλοτε κρυφά και άλλοτε φανερά και να τις διδάσκουν χωρίς κανέναν ενδοιασμό, ΑΝΑΘΕΜΑ ΑΝΑΘΕΜΑ ΑΝΑΘΕΜΑ
5ος ΑΝΑΘΕΜΑΤΙΣΜΟΣ.
Τοίς μετά των άλλων μυθικών πλασμάτων, εφ’ εαυτών και την καθ’ ημάς κλίσιν μεταπλάττουσι, και τας πλατωνικάς ιδέας ως αληθείς δεχομένοις και ως αυθυπόστατον την ύλην παρά των ιδίων μορφούσθαι λέγουσι, και προφανώς διαβάλλουσι το αυτεξούσιον του Δημιουργού, του από του μη όντος εις το είναι παραγαγόντος τα πάντα, και ως ποιητού πάσιν αρχήν και τέλος επιτιθέντος εξουσιαστικώς και δεσποτικώς ανάθεμα τρίς.
5. Σε όσους με δική τους πρωτοβουλία, μαζί με τα άλλα μυθικά πλάσματα, διαστρεβλώνουν τα της δημιουργίας του ανθρώπου και δέχονται ως αληθινές τις πλατωνικές ιδέες και ισχυρίζονται ότι η ύλη είναι αυθυπόστατη και διαμορφώνεται από μόνη της και προφανώς αμφισβητούν την απόλυτη εξουσία του Δημιουργού, ο οποίος από την ανυπαρξία έφερε στην ύπαρξη τα πάντα και ως Ποιητής έθεσε σε όλα αρχή και τέλος με τη δύναμη του εξουσιαστή και δεσπότη, ΑΝΑΘΕΜΑ ΑΝΑΘΕΜΑ ΑΝΑΘΕΜΑ
6ος ΑΝΑΘΕΜΑΤΙΣΜΟΣ.
Τοίς δεχομένοις και παραδίδουσι τα μάταια και ελληνικά ρήματα, ότι τε προΰπαρξίς εστι των ψυχών, και ουκ εκ του μη όντος τα πάντα εγένετο, και παρήχθησαν, ότι τέλος εστί της κολάσεως η αποκατάστασις αύθις της κτίσεως, και των ανθρωπίνων πραγμάτων, και δια των τοιούτων λόγων την βασιλείαν των ουρανών λυομένην πάντως, και παράγουσαν εισάγουσιν, ήν αιωνίαν και ακατάλυτον αυτός τε ο Χριστός και Θεός ημών εδίδαξε, και παρέδοτο και δια πάσης της Παλαιάς και Νέας Γραφής ημείς παρελάβομεν ότι και η κόλασις ατελεύτητος και η βασιλεία αΐδιος, δια δε των τοιούτων λόγων εαυτούς τε απολλύουσι, και ετέροις αιωνίας καταδίκης προξένους γενομένοις ανάθεμα τρίς.
6. Σε όσους δέχονται και διαδίδουν τις μάταιες αντιλήψεις των ΕΛΛΗΝΩΝ, και ότι οι ψυχές προϋπήρχαν και ότι δεν προήλθαν ούτε προέκυψαν από την ανυπαρξία τα πάντα και ότι έρχεται το τέλος της κολάσεως από τη στιγμή που αποκαθίσταται η κτίση και το ανθρώπινο είδος, και διαδίδουν με τέτοια λόγια ότι η Βασιλεία των Ουρανών έχει τελείως καταργηθεί και εκλείψει, την οποία και ο ίδιος ο Χριστός και Θεός μας δίδαξε ως αιώνια και ακατάλυτη, παρέδωσε και εμείς από την Παλαιά και Καινή Διαθήκη παραλάβαμε ότι και η Κόλαση είναι ατέλειωτη και η Βασιλεία παντοτινή, καταστρέφουν με τέτοια λόγια και τους εαυτούς τους και προξενούν σε άλλους αιώνια καταδίκη, ΑΝΑΘΕΜΑ ΑΝΑΘΕΜΑ ΑΝΑΘΕΜΑ
7ος ΑΝΑΘΕΜΑΤΙΣΜΟΣ.
Επί τοίς φρονούσι και λέγουσι κτιστήν είναι πάσαν φυσικήν δύναμιν και ενάργειαν της τρισυποστάτου θεότητος, ως κτιστήν εκ τούτου πάντως και αυτήν την θείαν ουσίαν αναγκαζομένοις δοξάζειν. Κτιστή γάρ κατά τους Αγίους ενέργεια, κτιστήν δηλώσει και φύσιν άκτιστον δε, άκτιστον χαρακτηρίζει ουσίαν. Καντεύθεν ήδη κινδυνεύουσι εις θείαν παντελή περιπίπτειν, και την ελληνικήν μυθολογίαν και την των κτισμάτων λατρείαν, τη καθαρά και αμώμω των χριστιανών πίστει προστριβομένοις. Μή ομολογούσι δε κατά τας αγίας θεοπνεύστους θεολογίας και το της Εκκλησίας ευσεβές φρόνημα, άκτιστον είναι πάσαν φυσικήν δύναμιν και ενέργειαν της τρισυποστάτου θεότητος ανάθεμα τρίς
7. Σε όσους ακόμη φρονούν και λένε ότι κάθε φυσική δύναμη και ενέργεια της τρισυπόστατης Θεότητας είναι εκ των υστέρων δημιουργημένη, αναγκάζονται ως εκ τούτου να δεχτούν ότι θεία ουσία είναι χωρίς άλλο εκ των υστέρων δημιουργημένη· γιατί αν εκ των υστέρων δημιουργημένη ενέργεια κατά τους Αγίους, θα φανερώσει ότι είναι εκ των υστέρων δημιουργημένη και η φύση. Αυτή όμως είναι άκτιστη, θα τη χαρακτηρίσει κανείς άκτιστη ουσία και εξ αυτού του λόγου και όσοι ζουν με την καθαρή και αμόλυντη χριστιανική πίστη κινδυνεύουν να περιπέσουν σε πλήρη αθεΐα και να δεχτούν την ελληνική μυθολογία και τη λατρεία των δημιουργημάτων. Σε όσους άρα δεν ομολογούν, σύμφωνα με τις θεόπνευστες θεολογικές ερμηνείες των Αγίων και το ευσεβές φρόνημα της Εκκλησίας, ότι είναι άκτιστη κάθε φυσική δύναμη και ενέργεια της τρισυπόστατης Θεότητας, ΑΝΑΘΕΜΑ ΑΝΑΘΕΜΑ ΑΝΑΘΕΜΑ.
ΑΠΟ ΤΗΝ “ΠΑΡΑΚΛΗΤΙΚΗ”
Ένα τροπάριο
Ναούς ειδώλων καθείλετε αθλούντες, και εαυτούς της Τριάδος θείους ναούς εδομήσασθε, αθλοφόροι κυρίου αγγέλων συνόμιλοι.
Ένας μακαρισμός
Οι
καλάμω του Σταυρού, εκ του βυθού της αγνωσίας τους λαούς αναγαγόντες
Απόστολοι, την των Ελλήνων πλάνην απεμειώσατε από της γης, απλανείς
σωτήρες γενόμενοι των πιστών, αληθώς όθεν μακαρίζεσθε.
ΓΙΑΤΙ ΕΠΙΤΡΕΠΟΥΜΕ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΠΑΡΩΔΙΑ ΝΑ ΣΥΝΤΕΛΕΙΤΑΙ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΣ ΚΑΙ ΠΡΟΠΑΝΤΩΝ ΠΏΣ ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΝ ΝΑ ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΥΜΕ ΣΕ ΑΥΤΗΝ ;
Η ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΗΓΕΣΙΑ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ ΣΕ ΠΛΗΡΗ ΣΥΜΦΩΝΙΑ ΜΕ ΤΟΥΣ ΠΟΛΕΜΙΟΥΣ ΤΟΥ ΓΕΝΟΥΣ ΜΑΣ
ΠΗΓΗ
Σχόλια
Δημοσίευση σχολίου