ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΚΟΥΛΗ ΚΑΙ ΟΟΣΑ ΣΤΗΝΟΥΝ ΚΕΝΤΡΟ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΗΣ ΤΟΥ ΠΛΗΘΥΣΜΟΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΦΤΩΧΕΙΑ
Η ανάγκη προώθησης της ανάπτυξης στις φτωχότερες χώρες με ταχέως αυξανόμενο πληθυσμό και αυξανόμενες ομάδες νέων είναι ένας απο τους στόχους του Κέντρου του ΟΟΣΑ .
Άρα η κοινωνική πολιτική που έχουν ακολουθήσει ολα τα κόμματα που κυβέρνησαν την Ελλάδα απέτυχε.
Εκεί έφτασαν την Ελλάδα και τους Έλληνες να είναι μία απο τις φτωχότερες χώρες άλλωστε αυτός είναι ο στόχος και σκοπός του Κέντρου του ΟΟΣΑ οπως αναφέρεται ρητά στο μνημόνιο συνεργασίας.
ΛΑΜΒΑΝΟΝΤΑΣ ΥΠΟΨΗ ότι το νομικό πλαίσιο για τα προνόμια και τις ασυλίες του ΟΟΣΑ, του προσωπικού και των εμπειρογνωμόνων του στην Ελλάδα προβλέπεται από το Συμπληρωματικό Πρωτόκολλο αριθ. 2 της Σύμβασης για τον Οργανισμό Οικονομικής Συνεργασίας και Ανάπτυξης της 14ης Δεκεμβρίου 1960, το οποίο καθιστά εφαρμοστέο το Συμπληρωματικό Πρωτόκολλο αριθ. 1 της Σύμβασης για την Ευρωπαϊκή Οικονομική Συνεργασία σχετικά με τη Δικαιοπρακτική Ικανότητα, τα Προνόμια και τις Ασυλίες του Οργανισμού της 16ης Απριλίου 1948 (εφεξής καλούμενη ως "Συμφωνία για τα Προνόμια και τις Ασυλίες"), και ότι τα Μέρη έχουν θεσπίσει μία ειδική Αμοιβαία Συμφωνία σχετικά με τα Προνόμια, τις Ασυλίες και τις Διευκολύνσεις που χορηγούνται στον ΟΟΣΑ για τις δραστηριότητες του Κέντρου του ΟΟΣΑ στην Κρήτη για τον Πληθυσμό στο ξεχωριστό Παράρτημα ΙΙ του παρόντος,
ΣΥΜΦΩΝΗΣΑΝ στα παρακάτω:
Άρθρο 1
Σκοπός
1. Το παρόν Μνημόνιο Συνεργασίας («ΜΣ») ορίζει τη συμφωνία των Μερών όσον αφορά στην ίδρυση του Κέντρου.
2. Το έργο που θα διεξάγει το Κέντρο εντάσσεται στο πλαίσιο του Προγράμματος Εργασίας και Προϋπολογισμού του ΟΟΣΑ (PWB). Το λεπτομερές πρόγραμμα εργασίας του Κέντρου, λαμβάνοντας
υπόψη τις εισηγήσεις της Συμβουλευτικής Επιτροπής Εμπειρογνωμόνων του Κέντρου, θα εγκρίνεται από τα αρμόδια όργανα του ΟΟΣΑ. Το Κέντρο θα αναφέρεται σε δύο εποπτικές επιτροπές του
ΟΟΣΑ, δηλαδή την Επιτροπή Απασχόλησης, Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων (ELSAC) και την Επιτροπή Οικονομικής Πολιτικής (EPC). Οι δύο επιτροπές θα παρέχουν εποπτεία και συμβουλές, συμπεριλαμβανομένης της έγκρισης του προγράμματος εργασίας του Κέντρου στο πλαίσιο της αντίστοιχης διαδικασίας του Προγράμματος Εργασίας και Προϋπολογισμού του ΟΟΣΑ (PWB). Όλες οι δραστηριότητες του Κέντρου θα διεξάγονται σύμφωνα με τους κανόνες και τις πρακτικές του ΟΟΣΑ.
3. Ο ΟΟΣΑ θα είναι αρμόδιος για τις ουσιαστικές πτυχές των εργασιών του Κέντρου και τις σχετικές διοικητικές πτυχές αυτών, ενώ η Ελληνική Δημοκρατία θα είναι αρμόδια για τις λειτουργικές και διοικητικές πτυχές του Κέντρου στην Ελλάδα.
4. Το Κέντρο θα στεγαστεί σε κατάλληλους χώρους του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης στην Αθήνα, ενώ θα χρησιμοποιεί και συνεδριακούς χώρους του Δήμου Χανίων στην Κρήτη, Ελλάδα.
5. Το Οικονομικό Φόρουμ των Δελφών, καθώς και άλλα ενδιαφερόμενα μέρη που θα συμφωνηθούν από τον ΟΟΣΑ, επίσης θα παρέχουν υποστήριξη για τη διοργάνωση συνεδρίων και συναντήσεων στις εγκαταστάσεις του Κέντρου στην Κρήτη.
Άρθρο 2
Στόχοι του Κέντρου
1. Το Κέντρο θα χρησιμεύσει ως κόμβος για την ανάπτυξη ικανοτήτων, τη μάθηση μεταξύ ομοτίμων και τον υψηλού επιπέδου πολιτικό διάλογο για την υποστήριξη και τη συμπλήρωση του έργου του Οργανισμού για τον πληθυσμό και τη μετανάστευση. Ειδικότερα, έξι θεματικοί τομείς έχουν προσδιοριστεί ως πλέον σημαντικοί για το έργο του Κέντρου:
α) Τα οικονομικά, κοινωνικά και πολιτικά αίτια και οι συνέπειες των διαγενεακών προκλήσεων με επιπτώσεις στην παιδική ηλικία, τη νεότητα και τη γήρανση των πληθυσμών, καθώς και στις αγορές εργασίας και την οικονομική ανάπτυξη στις χώρες του ΟΟΣΑ, συμπεριλαμβανομένης της κατάρτισης και της συνεχιζόμενης εκπαίδευσης των ηλικιωμένων προκειμένου να προσαρμοστούν στους μετασχηματισμούς που λαμβάνουν χώρα στις αγορές εργασίας, καθώς και οι διασυνδέσεις τους με τη δυναμική του πληθυσμού στον αναπτυσσόμενο κόσμο,
β) Η ανάγκη προώθησης της ανάπτυξης στις φτωχότερες χώρες με ταχέως αυξανόμενο πληθυσμό και
αυξανόμενες ομάδες νέων,
γ) Η ανάγκη ενίσχυσης της δημογραφίας στις χώρες του ΟΟΣΑ, η μείωση των μεταναστευτικών πιέσεων
και η συνεχής βελτίωση της διαχείρισης της μετανάστευσης, μεταξύ άλλων με τη διερεύνηση των σχετικών συνδέσεων μεταξύ των δραστηριοτήτων αναπτυξιακής συνεργασίας των μελών της
Επιτροπής Αναπτυξιακής Βοήθειας (DAC) του ΟΟΣΑ (στο πλαίσιο της αύξησης του πληθυσμού στις αναπτυσσόμενες χώρες) και του ζητήματος της μετανάστευσης,
δ) Οι συνθήκες για την αποτελεσματική ένταξη των μεταναστών και την ασφαλή επανένταξη των προσφύγων (με ταυτόχρονη αντιμετώπιση των ζητημάτων των ανισοτήτων και των διακρίσεων, μεταξύ άλλων σε σχέση με το φύλο),
ε) Η ευκαιρία να ενισχυθεί ο ρόλος των ομογενών και να ενδυναμωθούν ως βασικοί παράγοντες της οικονομικής και κοινωνικής αλλαγής, τόσο στις χώρες προέλευσης όσο και στις χώρες προορισμού,
στ) Η σημασία της αντιμετώπισης των προκλήσεων και των επιπτώσεων της δημογραφικής αλλαγής σε υπο-εθνικό επίπεδο για την αντιμετώπιση των διαφορετικών επιπτώσεων εντός των χωρών.
Καταδικάζουμε την προδοτική θέση και στάση που κρατεί το σύνολο της Ελληνικής Βουλής με όλα τα κόμματα για ένα ζήτημα ζωτικής σημασίας για κάθε Έλληνα και Ελληνίδα, καθώς όπως αποδεικνύεται από το 2012 που έλαβε χώρα η κατάθεση των 600 δισεκατομμυρίων δολαρίων υπέρ της Ελλάδος από τον πρόεδρο της Ελλήνων Συνέλευσις κ. Αρτέμη Σώρρα με σκοπό την αποπληρωμή του εξωτερικού δημοσίου χρέους, οι καθ΄ ολοκληρίαν αρμόδιοι δεν επιθυμούν σε καμία περίπτωση την οικονομική ανεξαρτητοποίηση της χώρας και του συνόλου των πολιτών μέσω αυτού του ποσού, παρά τις όποιες προσπάθειες και πιέσεις που ασκήθηκαν τότε και για αρκετά έτη από τον κ. Αρτέμη Σώρρα.
Επειδή είναι απαράδεκτο ο Έλληνας πολίτης να διαβιώνει υπό καθεστώς φτωχοποίησης,άλλωστε αυτό αποδεικνύει το κέντρο συνεργασίας του ΟΟΣΑ, δηλώνουμε κατηγορηματικά πως θα ελέγξουμε εξολοκλήρου το απεχθές δημόσιο εξωτερικό χρέος και στην συνέχεια αφού λάβει οριστικό τέλος θα αποδοθούν ευθύνες σε όσους με δόλο έφτασαν την χώρα και το σύνολο των πολιτών σε οικονομικό αδιέξοδο.
Σχόλια
Δημοσίευση σχολίου